Ține legătura
București, RO
office@empiresolutions.ro
Ph: +40 791 EMPIRE
Pentru colaborări
colaborari@empiresolutions.ro
Ph: +40 723 358 059
Back

Politica de confidențialitate

 

1. Introducere

     Această politică de confidențialitate are scopul de a vă ajuta să înțelegeți mai bine modul în care colectăm, folosim și stocăm informațiile dvs. personale, în acord cu Prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protecţia datelor”) și aplicabil de la 25 mai 2018, – indiferent că sunteți un comerciant sau un utilizator final care utilizează licențele, aplicațiile sau serviciile Empire Solutions (împreună, „Servicii”), un magazin care utilizează tehnologia noastră, sau dacă pur și simplu vizitați acest site. Utilizând oricare dintre serviciile EmpireSolutions, sunteți de acord cu termenii acestei Politici de confidențialitate și, după caz, cu Termenii și condițiile Empire Solutions.
Putem actualiza din când în când această politică de confidențialitate pentru a reflecta, de exemplu, modificările practicilor noastre de confidențialitate sau din alte motive operaționale, legale sau de reglementare. Dacă vom efectua modificări semnificative la această politică de confidențialitate, vă vom informa despre astfel de modificări prin publicarea politicii revizuite pe acest site web și, dacă este cazul, prin alte mijloace. Continuând să utilizați acest site sau serviciul de asistență după ce aceste modificări sunt postate, sunteți de acord cu politica revizuită.


 

2. Informații de la comercianții cu magazine pe Empire Solutions

     Dacă sunteți un comerciant, cumpărătorii dvs. trebuie să înțeleagă cum Dvs. si  Empire Solutions le colectează și prelucrează informațiile personale. În consecință, dacă utilizați Serviciile, sunteți de acord să publicați o politică de confidențialitate actualizată și exactă pe magazinul dvs., care respectă legile aplicabile afacerii dvs., de asemenea, sunteți de acord să obțineți consimțământul de la cumpărătorii dvs. pentru utilizarea și accesarea informațiilor lor personale de către Empire Solutions și alte părți terțe, în vederea respectării Legislatiei naționale și europene în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.

Ce informații colectăm de la magazine si de ce?

• Colectăm numele reprezentantului legal, numele companiei, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, tipul companiei, numărul de identificare al companiei. De asemenea, colectăm parole și informații de securitate utilizate pentru autentificare și acces la cont
•    Utilizăm aceste informații pentru a vă oferi serviciile noastre; de exemplu, să vă contactăm, să vă ajutam să întelegeți serviciile noastre, să vă oferim publicitate și marketing și să vă facturam. De asemenea, folosim aceste informații pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale

•     Utilizăm aceste informații pentru a vă oferi acces și a îmbunătăți serviciile noastre; de exemplu, pentru a face platforma noastră mai ușor de utilizat. De asemenea, folosim aceste informații pentru a personaliza serviciile pentru dvs.; de exemplu, prin schimbarea ordinii de aplicații din magazinul de aplicații Empire Solutions pentru a vă afișa aplicații despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs.. În cele din urmă, putem utiliza aceste informații pentru a vă oferi publicitate sau marketing.
•    După finalizarea procesului de înscriere pentru Servicii, putem crea în numele dvs. și la instrucțiunea dvs. precisă, conturi de mail, de Google Analytics, de integrare cu un procesator de plăti indicat de dvs, de integrare a unui curier indicat de dvs, de integrarea cu un ERP indicat de Dvs sau orice alt tert ne cereți să vă întegrăm în magazinul dvs online .
•    Utilizăm aceste informații pentru a vă furniza serviciile noastre, pentru a putea procesa comenzi și pentru a vă putea servi mai bine.
•    De asemenea, vom folosi informații personale în alte cazuri în care ne-ați dat permisiunea expresă.
•    În timpul prestării serviciilor de suport și de asistență tehnică anumiți angajați Empire Solutions au acces la datele personale deținute în magazinele comercianților. Securitatea informatiilor începe cu securitatea oamenilor noștri și a resurselor manipulate de aceștia. Avem proceduri care stabilesc reguli pentru protecția și confidențialitatea informațiilor și necesitatea interzicerii divulgării neautorizate a acestora. 

•    Securitatea Operațiunilor și Tehnologiilor: Ne asigurăm ca cerințele de securitate și de confidențialitate sunt îndeplinite, ca managementul utilizatorilor, monitorizarea securității și protecția datelor sunt implementate și monitorizate. Testele de vulnerabilitate și evaluarile de Securitate ale sistemelor cheie asigură eficiența controalelor și confirmă bunele practici pentru dezvoltările pe care le utilizăm.

•    Nu vom partaja cu nici un terț, datele din magazinele comercianților decât la cererea expresă a proprietarilor de magazine.

Când colectăm informațiile?
Colectăm informații personale atunci când vă înscrieți pentru Serviciile noastre, atunci când accesați Serviciile noastre de pe site sau din aplicația de support sau ne cereti diverse servicii pe e-mail.
 Când și de ce partajăm aceste informații cu terți?
•    Empire Solutions colaborează cu terțe părți și furnizori de servicii pentru a vă oferi serviciile și este posibil să împărtășim informații personale cu aceștia.
•    Putem, de asemenea, să vă împărtășim informațiile catre terți în următoarele situații:
    –    să prevenim, să investigăm sau să întreprindem acțiuni în legătură cu activități ilegale, suspiciuni de fraudă, situații care implică potențiale amenințări la adresa securitatii platformei, încălcări ale Termenilor și condițiilor noastre sau orice alt acord legat de Servicii sau în cazurile prevăzute de lege.
    –    să ne conformăm cerințelor legale sau să răspundem unor ordine juridice, citații, mandate sau alte solicitări din partea autorităților publice (pentru a îndeplini cerințele de securitate națională sau de aplicare a legii).
    –    Informațiile personale pot fi partajate și cu o companie care achiziționează afacerea noastră, fie prin fuziune, achiziție, faliment, dizolvare, reorganizare sau altă tranzacție sau procedură similară. Dacă se întâmplă acest lucru, vom publica o notificare pe pagina noastră web.
•    Empire Solutions vă va cere mereu consimțământul înainte de a vă distribui informațiile dvs. personale unor terțe părți în alte scopuri decât cele descrise în această secțiune.
•     Empire Solutions este responsabil pentru toate transferurile viitoare de informații cu caracter personal către terțe părți în conformitate cu prevederile „Regulamentul General privind Protecția Datelor” 

 
 

3. Comentarii

Text sugerat: Când vizitatorii lasă comentarii pe site, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.

Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele tale de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl folosești. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/. După aprobarea comentariului, fotografia ta de profil este vizibilă pentru public lângă comentariul tău.

 

4. Media

Text sugerat: Dacă încarci imagini pe site-ul web, ar trebui să eviți încărcarea imaginilor care au incluse date de locație înglobate (EXIF GPS). Vizitatorii site-ului web pot descărca și extrage toate datele despre locație din imaginile de pe site.

 

5. Cookie-uri

Text sugerat: Dacă lași un comentariu pe site-ul nostru, poți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și site-ului tău web. Acestea sunt pentru confortul tău, astfel nu mai trebuie să le completezi din nou când lași un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.

Dacă mergi la pagina noastră de autentificare, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul tău acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închizi navigatorul.

Când te autentifici, vom seta și câteva cookie-uri pentru a-ți salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectezi „Ține-mă minte”, cookie-urile tale de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă te dezautentifici din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.

Dacă editezi sau publici un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul tău. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ai editat. El expiră după 1 zi.

 

6. Conținut înglobat de pe alte site-uri web

Text sugerat: Articolele din acest site pot include conținut înglobat (de exemplu, videouri, imagini, articole etc.). Conținutul înglobat de pe alte site-uri web se comporta exact la fel ca și cum vizitatorii au vizualizat un alt site web.

Aceste site-uri web pot să colecteze date despre tine, să folosească cookie-uri, să înglobeze urmărirea suplimentară a terților și să-ți monitorizeze interacțiunea cu conținutul înglobat, inclusiv să-ți urmărească interacțiunea cu conținutul înglobat dacă ai un cont și ești autentificat în acel site web.

 

7. Cu cine partajăm datele tale

Text sugerat: Dacă ceri resetarea parolei, adresa ta IP va fi inclusă în emailul pentru resetare.

 

8. Cât timp îți păstrăm datele

Text sugerat: Dacă lași un comentariu, comentariul și metadatele lui sunt păstrate pe o perioadă nedeterminată. Așa putem recunoaște și aproba automat toate comentariile următoare în loc să le ținem într-o coadă pentru moderare.

Pentru utilizatorii (dacă există) care se înregistrează pe site-ul nostru web, stocăm și informațiile personale pe care le furnizează în profilul lor de utilizator. Toți utilizatorii își pot vedea, edita sau șterge informațiile personale oricând (dar nu își pot schimba numele de utilizator). De asemenea, administratorii site-ului web pot vedea și edita aceste informații.

 

9. Ce drepturi ai asupra datelor tale

Text sugerat: Dacă ai un cont sau ai lăsat comentarii pe acest site web, poți cere să primești un fișier de export cu datele cu caracter personal pe care le deținem despre tine, inclusiv toate datele pe care ni le-ai furnizat. De asemenea, ne poți cere să ștergem toate datele cu caracter personal pe care le deținem despre tine. Acestea nu includ și toate datele pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, juridice sau de securitate.

 

10. Unde sunt trimise datele tale

Text sugerat: Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.



Dacă ai alte întrebări sau nelămuriri te rugăm să ne contactezi.

Acest site utilizează cookie-uri. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu utilizarea acestora. Politica de Cookies